This is DIRK DA GOD's Typepad Profile.
Join Typepad and start following DIRK DA GOD's activity
Join Now!
Already a member? Sign In
DIRK DA GOD
WASHINGTON, DC
REAL RECOGNIZE REAL. WATCH A SUNSET SOMETIME...HUMBLE YOURSELF.
Interests: 90's rap/funk/soul/r&b/jazz in that order.....i like fine scama and 1911's. big booty hoes and good food. like a deli sub or some pf chiangs. maybe a
Recent Activity
At least he ain't snitch.... Gucci Mane Sorry as fuck too though!
1 reply
Hey Nasir I found you out girl!!! I'm about to come air you out and leave you and your seeds brains on PA street! Hows the snitching business going? Ol snitch ass nigga!
1 reply
Hey Nasir I found you out girl!!! I'm about to come air you out and leave you and your seeds brains on PA street! Hows the snitching business going? Ol snitch ass nigga!
1 reply
Delz is that dude! Always stay with the hot ish sun! Hey Nasir I found you out girl!!! I'm about to come air you out and leave you and your seeds brains on PA street! Hows the snitching business going? Ol snitch ass nigga!
1 reply
Hey Nasir I found you out girl!!! I'm about to come air you out and leave you and your seeds brains on PA street! Hows the snitching business going? Ol snitch ass nigga!
1 reply
Hey Nasir I found you out girl!!! I'm about to come air you out and leave you and your seeds brains on PA street! Hows the snitching business going? Ol snitch ass nigga!
1 reply
Hey Nasir I found you out girl!!! I'm about to come air you out and leave you and your seeds brains on PA street! Hows the snitching business going? Ol snitch ass nigga!
1 reply
Hey Nasir I found you out girl!!! I'm about to come air you out and leave you and your seeds brains on PA street! Hows the snitching business going? Ol snitch ass nigga!
1 reply
Hey Nasir I found you out girl!!! I'm about to come air you out and leave you and your seeds brains on PA street! Hows the snitching business going? Ol snitch ass nigga!
1 reply
POOHIE A OL BITCH ANYWAY! CRYING ALL THE DAMN TIME.
1 reply
8 MONTHS PLEASE...SPARE US THE FUCKING UPDATES LATER TOO PLEASE
1 reply
i SUPPORT RED AS A MC SO I WILL DEFINATELY LISTEN TO THAT. IT'S ALSO INTERESTING ON HOW MUCH AFFECT "D.O.A." HAD ON GHOST SINGLE "SHE'S A KILLER" BECAUSE THAT SONG BE KNOCKING AT HIGH VOLUME IN THE WIP. HE WOULD OF DEFINATELY BEEN THE NEXT IN ROTATION WITH ALL THE AUTO-TUNE FANS. BUT HIS TWO JOINTS WITH RAHEEM DEVAUGHN ARE OFFICIAL "DO OVER" AND "BABY"
1 reply
IT'S NEVER A FLOP TO HAVE YOUR ALBUM TRACKED AND ACTUALLY MADE. BUT THIS ISN'T A SUCCESS REALLY. ESPECIALLY CONSIDERING HOW MANY UNITS THEY COPPED THEMSELVES. THEY SOLD MOST OF THOSE IN FLORIDA.
1 reply
JAY CALLED THE COPS...BWHAHAHAHHA. KIDS BELIEVE ANYTHING.
1 reply
aite then. you still should put a picture up then ma! lol
1 reply
JAY WAS LIKE FRANK LUCAS WHEN HE TRAINED WITH BUMPY. HE WAS GETTING SCHOOLED AND SDOING THE DEEDS. BUT CJ WE ARE PROBABLY TALKING TO A NON 80'S KID THAT HAS NO CLUE AND CAN'T TAKE HISMIND TO THAT ERA. IF HE COUL DHE WOULD HANG ON JAY'S EVERY WORD LIKE DAMN HOMIE IS KILLING IT. I'M THE NEW SINATRA....GET YOU DUMB FUCKS. I'M NOT TRYING TO BE LIKE GUCCI OR NAS OR BIG.
1 reply
HIS BLOCK. JAZO, JAY, BREEZE ALL OF THEM SOLD DOPE BEFOR ETHEY RAPPED. AND YEAH BEYONCE AIN'T REALLY NOTHING TO BRAG ABOUT TO ME. BUT TO SOME PEOPLE IN THEIR STAT BOOK IT MATTERS. AND HONESTLY. I NEED JAY TO DROP ALBUMS. LOOK AT LAST YEARS ALBUMS. YOU HAVE VERY LITTLE TO CHOOSE FROM SO THE MORE THE MERRIER. AND MY HONEST OPINION IS THAT HE HAD THE HOTTEST ALBUM BECAUSE AFTER LISTENING TO IT A FEW TIMES ALL THE SONGS GROW ON YOU. SORRY RICKY, FABO, EMINEM, JADA, RAEKWON, GHOST, T.I., SWIZZY WHOEVER. NONE OF THEM HAD THAT MANY BANGERS ON THERE SHIT. I LISTEN TO RAE, JADA, AND GHOST MORE BUT I CAN AT LEAST ADMIT THAT JAY STAY MAKING CLASSICS. I MEAN SHIT NOT EVERYONE IS GONNA LIKE JAY. I DON'T LIKE DRAKE BUT HALF THE HOMOS ON THIS SITE WOULD GIVE HIM A REACH AROUND JUST FOR HIM TO SING IN THEIR EAR. SO TO EACH HIS OWN CUZZO.
1 reply
FOOL I CAN LOOK AT YOUR FAKE PIMPIN ASS HAIRSTYLE AND TELL YOU LISTEN TO DRAKE. DO YOU GOT THE DENIMS THAT DON'T ALLOW YOUR BALLS TO BREATHE TOO?
1 reply