This is Ateyo's Typepad Profile.
Join Typepad and start following Ateyo's activity
Join Now!
Already a member? Sign In
Ateyo
cali
neytri's a G!
Recent Activity
hell yeah!
Ateyo added audio at AVATAR
Convertible
anyone like chris brown? his new mixtape is pretty cool
Apr 1, 2010
avatar!!!! lol i havent beeen on in a while Continue reading
Posted Mar 31, 2010 at AVATAR
has anyone played the new final fantasy for xbox? i think im boutta get it today Continue reading
Posted Mar 26, 2010 at AVATAR
Posted Mar 25, 2010 at AVATAR
did u make that?
Commented Mar 22, 2010 on No title at AVATAR
hmmm i think i would be jake sully simply because people dont expect that much out of me but i always seem to meet or pass their expectations...sometimes not all the time lol Continue reading
Posted Mar 18, 2010 at AVATAR
haha its worth a try tho...i think imm gonna take a photoshop class jus so i can figure it out myself lol
im still lookin for someone whose good with photoshop...i want someone to turn me into an avatar!!!! haha Continue reading
Posted Mar 17, 2010 at AVATAR
go pre-order the DVD at bestbuy.com! Continue reading
Posted Mar 17, 2010 at AVATAR
Oh yup its official!
Toggle Commented Mar 16, 2010 on No title at AVATAR
Posted Mar 16, 2010 at AVATAR
oh nd before i get off i was wonder if anyone could photoshop me into an avatar haha alright goodnite everyone Continue reading
Posted Mar 15, 2010 at AVATAR
alright everyone. im boutta crash, i got class in the morning :*( goodnite... Continue reading
Posted Mar 15, 2010 at AVATAR
nite nite
Toggle Commented Mar 16, 2010 on No title at AVATAR
so there hasnt been an official release? damn we might end up waitin for months!
im jus waitin till april 22nd. hopefully i get a copy of avatar so i can sit in my rooom all day watchin it...but i think im gonna make one more trip to the movies before it comes out on DVD haha
me too!!! if it gets pushed back thats gonna suck...i cant afford to keep goin to the movies to watch it lol
hey, i think u guys should follow me lol...
so i hear because Avatar is gonna be re-released in theatres, that the DVD is gonna be pushed back later....is this true? Continue reading
Posted Mar 15, 2010 at AVATAR
oooh ok. and im guessin earth's economy at the time sucked so they went to other planets looking for valuable resources?
We should all go see it in IMAX! hahaha
Ateyo is now following Account Deleted
Mar 15, 2010
@Pandora, Tattooed_betty- thanks imma check that out soon. i needa new background on my phone lol
yeah that! what exactly is "unobtanium?" why did they want it so bad? nd why was it worth so much?