This is AstroZombie's Typepad Profile.
Join Typepad and start following AstroZombie's activity
Join Now!
Already a member? Sign In
AstroZombie
Britsh Columbia, Canada
Hello brothers and sisters, glad to be here to share you passion of Pandora :)
Interests: avatar, music, snowboarding, dirtbiking, etc.
Recent Activity
Well I think I'm done for the day, I had quite a bit of fun today with you guys, I shall talk to you all in the next couple of days Eywa Ngahu everyone :) Continue reading
Posted Feb 28, 2010 at AVATAR
I swear I could hear all the partying in Vancouver from my house lol, 45 minutes away, but yeah it was a fantastic game
They should change it to this lol
damn, this is one long post
Toggle Commented Mar 1, 2010 on No title at AVATAR
AstroZombie added a favorite at AVATAR
Feb 28, 2010
Well thats a bummer, oh well I kinda like it :)
AstroZombie added audio at AVATAR
Fly From The Inside
Got a question for you guys, what song would you dedicate to Jake and Neytiri? this is mine :)
Feb 28, 2010
AstroZombie is now following IGGY
Feb 28, 2010
Well I'm gonna get off for a while, great talkin to all of you guys today, maybe be on later Eywa Ngahu Continue reading
Posted Feb 28, 2010 at AVATAR
Eywa Ngahu, sleep well man
Yep
Toggle Commented Feb 28, 2010 on Great game both teams played great at AVATAR
great to have na'vi on our side especially Neytiri :)
Toggle Commented Feb 28, 2010 on No title at AVATAR
Its all about good sportsmanship in the end, no matter what the outcome one team will walk away proud of what they accomplished.
Toggle Commented Feb 28, 2010 on Great game both teams played great at AVATAR
yeah for sure, no probs David, very close game, what a nailbitter
Toggle Commented Feb 28, 2010 on Great game both teams played great at AVATAR
History making game today for sure
AstroZombie is now following Steve
Feb 28, 2010
Great game both teams played great Continue reading
Posted Feb 28, 2010 at AVATAR
yeah really eh, great game
YAAAAAAAAAAAAAAAAA CANADA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Continue reading
Posted Feb 28, 2010 at AVATAR
Me too, its my favorite movie :)
Toggle Commented Feb 28, 2010 on i love avatar it is really cool at AVATAR
hahahahaha, agreed XD
Toggle Commented Feb 28, 2010 on No title at AVATAR
One gnarly hockey game right there :)
Deffinatly !!
Eywa Ngahu, Pandora Dreams tonight!