This is Cattywampus's Typepad Profile.
Join Typepad and start following Cattywampus's activity
Join Now!
Already a member? Sign In
Crazy knitter who is married to a man who puts up with it in very good humor.
Interests: knitting, photography, cooking, movies, reading
Recent Activity
Me too, I cant wait to start!!
Toggle Commented Jul 1, 2012 on Of cuteness and temptation at Cattywampus
Looks good to me! btw, this is really insane, I JUST saw this? It's almost a month old. I am really too busy when I am a month behind on my friends' blog posts. THat's just not cool. Stupid work.
Toggle Commented Dec 1, 2010 on Wordpress Test Run at Likely Story
Cute little plants!!!
Toggle Commented Sep 17, 2010 on Square Foot Gardening - Week 2 at Likely Story
The crate cover is adorable, does he love it? Estelle is looking good, it's gonna be super wearable - 3/4 or full length sleeves?
Toggle Commented Sep 7, 2010 on School De-Stress at Likely Story
hmmm, I seem to be off the knitting book review list, I didn't get that email this quarter - can you send it to me? I can just respond back to whomever sent it to you.
Toggle Commented Aug 2, 2010 on Jil Eaton's Knitting School at Likely Story
Dude. That's hysterical!
Toggle Commented Jul 29, 2010 on This Is Made Of Awesome at Likely Story
Oh I LOVE - it will be so cute!!
Toggle Commented Jun 16, 2010 on Citron In Progress at Likely Story
Toggle Commented Apr 27, 2010 on Look What I Can Do! at Likely Story
That briar rose is just Sooooo gorgeous, looking good!!!
Toggle Commented Apr 13, 2010 on There Has Been Stuff! at Likely Story
Cattywampus is now following The Typepad Team
Mar 15, 2010
lol - I will definitely thank you for it.
Toggle Commented Feb 25, 2010 on Ravelympics Sweater #1 at Cattywampus
Love the quilt, very bright and happy, I'm sure she'll love it!!
oh that is cute!
Toggle Commented Feb 23, 2010 on Ravelympics Sweater #1 at Cattywampus
Toggle Commented Dec 21, 2009 on Christmas Quilt #1 - NO PEEKING BEA! at Likely Story