This is Strawman Cometh's Typepad Profile.
Join Typepad and start following Strawman Cometh's activity
Join Now!
Already a member? Sign In
Strawman Cometh
Durham NC
Recent Activity
Iggy, you state your case very well.
Toggle Commented Mar 17, 2022 on Sunday Afternoon at JustOneMinute
Damn. Trump's SMS election donation subscriber board just unsubcribed me.
Give him a Molotov! Stat!
Toggle Commented Feb 27, 2022 on Life During Wartime at JustOneMinute
There is a bottle factory in Kyiv(sp) that is manufacturing Molotov cocktails!
Toggle Commented Feb 27, 2022 on Life During Wartime at JustOneMinute
Just to be clear. If Trump was still POTUS Putin would not have done this. No doubt. But Trump is not and Putin did.
Toggle Commented Feb 27, 2022 on Life During Wartime at JustOneMinute
Davod, That is hilarious!
Toggle Commented Feb 27, 2022 on Life During Wartime at JustOneMinute
Desantis / Robinson 2024!
Toggle Commented Feb 27, 2022 on Life During Wartime at JustOneMinute
Patton wasn't running for election.
Toggle Commented Feb 27, 2022 on Life During Wartime at JustOneMinute
https://instapundit.com/505936/#respond The parts of the American right that are still trying to sell an isolationist line are looking worse and worse. Biden’s handlers are smart enough to loudly insist they will not send troops. The Ukrainians are presenting themselves well and sympathetically. (We should not forget there is a substantial Ukrainian-American and Ukrainian-Canadian population, and that the Pole and Baltic ethnic communities are pretty well engaged, too.) Lots of Second Amendment types are enjoying the sight of a government handing out AKs to everybody. But I have always felt that Anglosphere populations just don’t have the stomach for a genuinely realist foreign policy. We are seeing that right now. Getting tagged as pro-Putin is the one thing that is most likely to derail the GOP train in November. The left is starting to see that and put out the Journolist instructions. I hope we don’t have too many idiots on our side falling into their trap.
Toggle Commented Feb 27, 2022 on Life During Wartime at JustOneMinute
"For God’s sake, Strawman! Trump isn't rooting for Putin and neither are any of us! " No shit, Sherlock. I'm talking about what is playing out there.
Toggle Commented Feb 27, 2022 on Life During Wartime at JustOneMinute
MM, Don't get me wrong. I love the guy. But he cannot say these things and get elected. Even though he did in 2016 (and 2020). He has to stop saying shit like "[kneeling during the Nat. Anthem NFL players] are SoBs". Yes, they are. But this was an opportunity to explain why they are mistaken, misinformed, misguided. And, yes, he gave a strong speech. He always does. Those are not reported, as you know. "Putin is a savvy Genius" is everywhere. He should know this .
Toggle Commented Feb 27, 2022 on Life During Wartime at JustOneMinute
The Uks are demonstrating that they are not a bunch of feckless Afgani NGO puppets. And the Russki conscripts are not committed Taliban idealogues. Some Russian people are expressing displeasure at Putin, at great cost to themselves. This will go way longer than Putin expected. It may be what brings him down. How fragile is his rule? If he goes down, so does Trump (and Tucker).
Toggle Commented Feb 27, 2022 on Life During Wartime at JustOneMinute
I support President Trump. Hugely! I was on the phone jawing with a BidenAcademIdiot from my childhood (I came across his number and sent him a text saying he had voted for this) and he alluded to statements of Trump in support of Putin. I can't defend it. It almost puts Trump (and me) in the position of rootin' for Putin. Damn, I hope that is not a meme.
Toggle Commented Feb 27, 2022 on Life During Wartime at JustOneMinute
"You gotta say that’s pretty savvy." No. You don't.
Toggle Commented Feb 27, 2022 on Life During Wartime at JustOneMinute
https://www.clayandbuck.com/president-trump-with-cb-from-mar-a-lago/ BUCK: Mr. President, in the last 24 hours we know Russia has said that they are recognizing two breakaway regions of Ukraine, and now this White House is stating that this is an “invasion.” That’s a strong word. What went wrong here? What has the current occupant of the Oval Office done that he could have done differently? PRESIDENT TRUMP: Well, what went wrong was a rigged election and what went wrong is a candidate that shouldn’t be there and a man that has no concept of what he’s doing. I went in yesterday and there was a television screen, and I said, “This is genius.” Putin declares a big portion of the Ukraine — of Ukraine. Putin declares it as independent. Oh, that’s wonderful. So, Putin is now saying, “It’s independent,” a large section of Ukraine. I said, “How smart is that?” And he’s gonna go in and be a peacekeeper. That’s strongest peace force… We could use that on our southern border. That’s the strongest peace force I’ve ever seen. There were more army tanks than I’ve ever seen. They’re gonna keep peace all right. No, but think of it. Here’s a guy who’s very savvy… I know him very well. Very, very well. By the way, this never would have happened with us. Had I been in office, not even thinkable. This would never have happened. But here’s a guy that says, you know, “I’m gonna declare a big portion of Ukraine independent,” he used the word “independent,” “and we’re gonna go out and we’re gonna go in and we’re gonna help keep peace.” You gotta say that’s pretty savvy. And you know what the response was from Biden? There was no response. They didn’t have one for that. No, it’s very sad. Very sad.
Toggle Commented Feb 27, 2022 on Life During Wartime at JustOneMinute
Please, help me here
Toggle Commented Feb 26, 2022 on Life During Wartime at JustOneMinute
"You gotta say, that's pretty savvy," "Putin declares a big portion of the Ukraine ... Putin declares it as independent. Oh, that's wonderful." WhyTF does he say this shit?
Toggle Commented Feb 26, 2022 on Life During Wartime at JustOneMinute
Hopefully the jury learned something.
Toggle Commented Nov 10, 2021 on Away We Go at JustOneMinute
Would someone please tell Gorka we need a Directed Verdict, not a mistrial.
Toggle Commented Nov 10, 2021 on Away We Go at JustOneMinute
oh damn, forgot what image I'd set my icon to.
Toggle Commented Jun 18, 2021 on Thursday Action at JustOneMinute
Miss Marple, This may cheer you up. The lovely Emily supports your art as money laundering scheme at the 8:00 mark https://www.youtube.com/watch?v=FSh5MRwxV8w
Toggle Commented Jun 18, 2021 on Thursday Action at JustOneMinute
This is depressing. Rudy was/is drunk. https://lidblog.com/rudy-giuliani-decline/
Toggle Commented Feb 10, 2021 on Impeachment II at JustOneMinute
"Black holes are like CRT and white supremacy" No, they are not.
Toggle Commented Jan 24, 2021 on Unity! at JustOneMinute
Henry, you have rattlesnakes up there? Locally it is copperheads, I've had a couple of close calls. An hour and a half in any direction there are rattlers. And bears. East and south there are bigger rattlers and water moccasins and argentine fire ants. Locally again we have a new invasive that I keep Benadryl at hand for: needle ants.
Toggle Commented Jan 24, 2021 on Unity! at JustOneMinute
Dunno Henry, I haven't seen coyotes, but I have seen many foxes. Liquid is exactly how I described their motion. We had a farmhouse with 40 acres not far from downtown Durham. I'd walk it frequently, quietly. One time, in a rare snow, I watched a pair of foxes working. It was a privilege. Similar experience on my current property, just 1.5 acres but with a creek that flows down to Eno River. Just sitting in the backyard watching them go by.
Toggle Commented Jan 24, 2021 on Unity! at JustOneMinute