This is BLoonstra's Typepad Profile.
Join Typepad and start following BLoonstra's activity
Join Now!
Already a member? Sign In
BLoonstra
Recent Activity
God werkt inderdaad door onze gebrekkige genezingsdiensten heen. Maar ook thuis en op straat. Gods Geest is altijd aanwezig, Hij is zelfs heel speciaal in ons. Als wij Hem de regie geven over ons leven dan gaan we wonderen zien, en dan zijn we niet meer afhankelijk van genezingsdiensten. De ideale situatie is dat wij leren wie we in Christus zijn en Wie Hij in ons is. Dan gaan de geestelijke gaven stromen vanuit de Bron van levend water die in ons is. Als christenen dit Bijbelse concept gaan begrijpen hoeven we geen onderscheid meer te maken tussen Goddelijke en menselijke genezingen. Dan valt het welbehagen van God samen met ons verlangen. Dan zijn alle dingen mogelijk voor ons die geloven, dus ook genezing. Wandelen in het Licht met Jezus betekent: zijn genade, liefde en kracht stromen door ons heen, genezend voor onszelf en voor anderen die de Heer op onze weg plaatst. Is dit een ideaalbeeld? Ja, het is Gods ideaal, omdat Hij steeds meer van het verlossingswerk van Jezus op aarde wil zien. En ook mogen wij ons ernaar uitstrekken, want wij willen samenwerken met God om Zijn genade bekend te maken. En, zegt Rom. 8, zelfs de hele schepping verlangt naar de openbaring van de kinderen van God. Samengevat is het Bijbelse concept van genezing: Christus heeft alles al volbracht (dus alle genezing ook!), en wij mogen leren om het door geloof in ontvangst te nemen en... het ook uit te delen!
1 reply
BLoonstra is now following The Typepad Team
Jun 22, 2018