This is Twitter.com/itztrizz617's Typepad Profile.
Join Typepad and start following Twitter.com/itztrizz617's activity
Join Now!
Already a member? Sign In
Twitter.com/itztrizz617
Recent Activity
I always thought he and Missy had a thing before she switched teams
1 reply
Maybe he did, cuz it seems like Def Jam was just gonna let him rot like they doing with Juelz Santana
1 reply
Leaks are a part of the business, especially when you take 3 years off its a nice way to guage buzz and anticipation. I dont think leaks are as detrimental to sales as they were, people who dont buy albums arent gonna buy albums. Before mediafire and hulkshare, you had the asian dude in the barbershop with bootlegs
1 reply
i think she might be past 4 mill...and thats just here in the US, she's banking off that LP shiiiit i'd bag Adele lmao
1 reply
Actually shes right on par with her other releases, she'll keep releasing single after single until she crawls over the milli mark
1 reply
The thing is gangsta rap is dying. The street n***as bump they own shit now and the kids are all about getting fresh and crying over bitches. 50 has connections but he's too arrogant to use em. Hop on a remix, he got "outbid n***as for a buzzing artist" money but he wont use it. its like he's drunk off his own success that you cant tell him otherwise. That has been and always will be his fatal flaw
1 reply
As wack as Field Mob dude is he got him with that "Redman wannabe, straight a** kisser/Luda you a stripper booty, fake a** n*gga" line...
1 reply
I think Ye abandoned his dreams to be the best rapper a long time ago. Jay dropped an album every year, thats hunger. After Watch the Throne you might not even hear a Ye verse until Christmas 2012. Aside from that unlike Jay, Kanye isnt a likeable guy. It goes beyond music, people love Jay they identify with Jay they envy Jay, niggas just like Kanye's music.
1 reply
Yo Memphis Bleek just asked can he get on the Otis remix
1 reply
Game just said he gonna pray for us
1 reply
i downloaded the album when it leaked and i regretted it...because its a solid debut effort (i'll cop the legit copy for the whip tuesday) but like alot of new artists now, you can only go the "came from the bottom" route once. i wanna hear more content wise
1 reply
I heard the verse and i was nodding then the hook threw me way off...from all the singles it seems like Dre is just making Recovery II. Same themes, similar beats (same writer)
1 reply
shes selling a book...thats why she gotta lie. she goin the superhead route tryna name drop so ppl give a fuck
1 reply
Hold Up...Amber Rose has "fans". But i agree Cons needs to check the history books, how many artists went back and beefed with the ones they came with and turned out better, he like the Lakers looking at 0-3
1 reply
Jay is at least witty about it...but aside from that Jay and alot of 90s artists grew up in the Reagan Era and that WAS their story. Jeezy and Ross live and die by their trunk banging production their drug content is almost irrelevant. Pusha needs to understand the audience has evolved (maybe for the worst) Nowadays niggas aint trapping like that, they got "racks on racks on racks" and they pretty boys
1 reply
Jay is concerned about his Platinum/#1 album streak...they will continue to leak singles until they get a hit, i think its unnecessary seeing as Kanye has shown capable of selling an album off his name alone
1 reply
This isnt news...Rhymefest wrote a good chunk of The College Dropout as well, Consequence sounds bitter like every artist that realizes its falling apart he's biting the hand for some fame.
1 reply
1. I agree, LeBron is NOTHING relevant to hip hop but on the subject, how can u imply that LeBron should shell out a milli or suttin, his mother slapped him he's not tryna cover up a rape or anything. Wayne's stylist who gives a fuck, Weezy been titriding that Notre Dame basketball chick the past weeks anyway 2. I didn't get overly offended by Judd especially when the biggest haters of all things hip hop are black (Cosby, Oprah etc) 3. Game is beyond corny, as i have said before, Game is like a lost kid in a toy store. He has no idea what he's doing, he is seriously overrating his own buzz, and naming himself after a womans shoe...smh... 4. Not really diggin this Becky...the thong is misleading her ass really aint that fat 5a. Artists need labels because labels is what separates you from the 218734767869 other rappers on the internet. You can drop a mixtape book a couple shows for a quick flip but thats about it 5b. I actually don't hate Bow Wow I think he's stuck in that awkward point in his career where the girls aint checkin for him and nggas dont respect him. Young Money is about the most dickridden label out right now and he still aint gettin love. Its over Shad. 5c. Every rapper says the same shit...yawwwn 5d. Never shoulda gave you bitches Ustream.... 5e. Lyrically Lupe is up there with the best of them, Game shoulda been the last stfu honor instead of him *drops mic, walks off stage*
1 reply
Agreed, its a good look for Lupe but at the same time this makes Atlantic looks good...*lowers expectations for Wiz's LP*
1 reply
the saddest thing wasnt that hit a woman...he hit a superstar, had it been some random broad he wouldn't had caught half the heat.
1 reply
Agreed...but him goin to cali to promote in spite of all the drama was what made Big who he was, if he didnt go he would've looked like a bitch...damned if he did damned if he didnt...RIP Big
1 reply
Bow Wow is still with that sold out the Garden shit...he was the "headliner" of a tour with like B2K, and all them other teeny boppers...he making it seem like he was selling shit out off himself alone
1 reply
i agree on the point that i think Kim let her fans/nicki haters gas her. Just like with Madonna/Gaga Jordan/Kobe Jay-Z/Wayne...when people dont like a newcomer they hype up the old version to attack
1 reply
I Cant Feel My Face was supposed to be 5 years ago when Juelz was relevant, T-Wayne was supposed to be 3 years ago when T-Pain was at his peak, Like Father Like Son was supposed to be 2 years ago or relatively close to the first one and the Drake LP shoulda been last year when Drake was the guy in the game...not to mention wayne's star is also fading...
1 reply
Like the Jeezy beef...i've come to the conclusion that Drama must get out of his lane sometimes but agreed this twitter beef shit is weak, goin on twitter and saying some shit is like causing a scene in front of a couple thousand people
1 reply