This is Vonschlomo.wordpress.com's Typepad Profile.
Join Typepad and start following Vonschlomo.wordpress.com's activity
Join Now!
Already a member? Sign In
Vonschlomo.wordpress.com
Recent Activity
Looks better with shorter and colored hair, but I'm not really a fan of grey/salt'n'pepper hair. Maybe he just is really smart and deleted his other accounts so people wouldn't find out his real name.
1 reply
Wow, he looks really different. I think I prefer the shaved version but I just wish he didn't shave his pubes down to nothing! But, all in all, he's pretty hot and I hope he returns on CollegeDudes.
1 reply
Just to add to Denz's intro... Ryan worked for CF from 2005-2006 in over a dozen scenes and then Randy Blue from 2009 to just about a year ago in about a dozen scenes. A very interesting post on this blog: http://menofporn.typepad.com/menofporn/2010/03/ryan-rockford-thrashed-on-the-dirty-website.html I'm not sure if this is the above referenced site where John Stinekraus, aka Ryan Rockford, and his wife make the offensive remarks, but the posting does indicate they responded to the criticisms in the comments section of The Dirty's blog. I didn't bother reading thru the 264 comments to verify. LOL Related entry: http://menofporn.typepad.com/menofporn/2010/05/for-those-who-missed-ryan-rockford-doing-gay-porn.html
1 reply
I like and it's about damn time he bottom! Tho, I've never been a huge fan of Bryan, he's looking pretty good here and the height difference is really hot! They should fuck standing up. :P
1 reply
Diego and Shay's Duo remains my very favorite Fratmen video of all time!!! OMG!
1 reply
Me, too! I need to go watch his solo again. As for him returning, I'm not sure what to expect. If he's serious about bodybuilding and acting, then I'd say not, but he seems to be more than just dabbed his toes into erotic work, so maybe he'll be back to fuck. I'd love to see him bottom, tho I'm afraid if he's at competition weight he'll be too big for SC.
1 reply
It doesn't wind my watch, but I was just curious if it was bareback? Kinda looks like he's wearing a condom in that one shot. The site is kinda weird to me. It's named after Tim Kruger, I gather, but he seems to be the only one that regularly wears a condom.
1 reply
>> Shawn who? Sean Summers, a relatively recent model to debut on CD? I kinda took "Shawn" to be someone involved with the production, like the director/owner/producer or whatever.
1 reply
Tristan? You mean Tyler Sweet? Yeah, I love him, too! And I saw him first!!! Hands off. ;)
1 reply
I'm no photo sleuth or private investigator, but some around the blogosphere are speculating that all those tats were more likely edited out by Fratmen, either by applying makeup/concealor or whatever, or by using photoshop or both. If you ask me, that's a WHOLE LOTTA tats to have gotten in such a short amount of time...even a few months if you factor in different companies production schedules.
1 reply
Rowdy Mcbeal??!! LOL you've got to be kidding
1 reply
Mmmmmmmm, Cameron Jackson...total boyfriend material. OMG!
1 reply
I had to watch Doug's video to refresh my memory. He has an enormous cock so I'm very curious to see if his brother has a big one too. I can't really remember off-hand what measurement they assigned, but it was something around 8-8.5 inches. Tho Doug doesn't really get fully hard in much of the video, you can definitely tell he's got a big cock when he comes as it's at full mast.
1 reply
Hmmmmmm, I need to see MOAR in order to decide, sorry! Blame bloody Nick Baker at EL for censoring anything with their naughty bits. Normally, I would hop on over to the site and check him out but my membership just ran out. I have seen Doug Mitchell and I can say he's very fine indeed...so the big brother has a pretty high bar to beat. For now, my vote is for the younger. Where's Poll Daddy? LOL
1 reply
And Keri is typically a male name? Or, was it this dude and some chic? And, finally, biscuits are actually cookies, right? If so, what is the Brit's name for our biscuits?
1 reply
Yeah, I think every CF model signs some kind of agreement stating their exclusivity to CF for a period of time, I cannot remember how long. I remember talking to a CF dude on Xtube who I really liked and I tried really hard to get him to come back to CF and at least do a girl video for ACS but he said he made more money selling his JO vids on Xtube than he did for CF. :( These boys prolly had to close up shop for the same reason.
1 reply
I don't think he's attractive at all, but his body, hard dick and piggyness make up for it. I'll watch him again at CM.
1 reply
Yeah, I think the "straight acting" gay guys get their own solo vids and the rest just suddenly appear fucking. Morgan, I think it is, is the one who did scenes for Helix and I've heard him speak in a few of their videos. Actually, I'm all for this recent trend of using "real" gay guys on CF, but I just wish they'd stay with guys like Jarrett, Reece, Carson, Taylor, etc.
1 reply
Hot! They just needed to swap out someone cute for Justin.
1 reply
Says it was posted today 4-30-12.
Toggle Commented Apr 30, 2012 on Recent tweets of Tony Douglas at MEN of PORN
1 reply
ROFL Too funny.
Toggle Commented Apr 30, 2012 on Chaos Men was hacked! at MEN of PORN
1 reply
Oh, Estelle, now I'll never get the image of Tony's nasty, smelly ass out of my head! LOL
Toggle Commented Apr 24, 2012 on Same old Tony Capucci at MEN of PORN
1 reply
Awww, Nate. He's a prime example of the great models they used to get. He was so sexy! Love that big dick and in a couple scenes he actually stayed hard all the way thru the fucking! Years ago, in one of Nate's live shows, I asked him what he did for a living and all he'd say is something in the financial sector, so I figured he worked at a bank or something....maybe a loan officer? A teller? Who knows. LOL
Toggle Commented Apr 24, 2012 on The end for Amateur Straight Guys? at MEN of PORN
1 reply
Great idea! Sadly, there's no such thing as black guys on AD. :(
1 reply